Babystyling Giftcard

Van € 10,00

Aan € 100,00

€ 10,00
SKU
BABYSTYLINGGIFTCARD
Want to send a physical gift card or prefer to keep things digital?
Jouw naam
Naam geadresseerde
E-mail van ontvanger

Op zoek naar het perfecte cadeau voor de nieuwe aanwinst in je leven? Onze digitale cadeaukaart voor babykleding is de ideale keuze. Met een verscheidenheid aan stijlen en maten om uit te kiezen, kan de ontvanger het perfecte kledingstuk voor hun kleintje uitzoeken. Of het nu een knusse body is voor lekker knuffelen thuis of een leuke outfit voor een speciale gelegenheid, onze cadeaukaart heeft iets voor elke baby. Koop eenvouding de digitale cadeaukaart en we sturen hem naar jou of de ontvanger via e-mail, zodat ze online op hun gemak kunnen shoppen. Geef het cadeau van stijl en comfort met onze cadeaukaart voor babykleding!

De digitale cadeaukaart is twee jaar geldig vanaf de dag van uitgifte.

Heb je een giftcard/caderaubon gekregen of gekocht van Babystyling.nl?

Hieronder hebben we de meest gestelde vragen met betrekking tot giftcards en cadeaubonnen uitgewerkt.

Hoe lang is mijn giftcard / cadeaubon geldig?

De giftcard/cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de dag van uitgifte. De dag van uitgifte wordt vermeld in de bevestigings email van de giftcard/cadeaubon.

Je kan de giftcard ook koppelen aan je account. Door in te loggen en op je accountpagina naar het tabblad ''cadeaubonnen'' te gaan. Hier vind je ook de geldigheidsduur van je gekoppelde giftcards/cadeaubonnen terug.

Hoe kan ik mijn giftcard / cadeaubon gebruiken?

Bij het afrekenen (onder de betaalmethoden) kan  je de gekoppelde giftcards selecteren of een losse code invoeren.

Mijn giftcard / cadeaubon werkt niet / wordt niet herkend?

Wij hebben twee soorten giftcards.

Begint je giftcard/cadeaubon met BSGC-, BSRV-, BSBR- of BSKK-. Dan vul je je code in bij het veld ''Gebruik een giftcard of cadeaubon''.

Begint je code ''anders'' dan vul je de code in bij ''Gebruik een kortingscode''.

Meer informatie
Product NameBabystyling Giftcard
EAN8007962031184
Maatgiftcard
ModelGiftcard
MerkBabystyling
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Babystyling Giftcard
Uw waardering
Wasvoorschrift Wassen tot maximaal 30 graden  
  Niet in de droger  
     
Wasvoorschrift 'Knitted' producten Wassen tot 30 graden  
  Niet in de droger  
  Voor deze producten adviseren wij het product in een waszakje te wassen  
  Het product is kwetsbaar voor bijvoorbeeld knopen en ritsen  
  Bij het niet gebruiken van een waszakje kunnen wij geen garantie geven  

FAQ - Meest gestelde vragen

Welkom op Babystyling.nl. Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht je vraag of antwoord er niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op. Ook dan helpen we je natuurlijk graag verder!

  • Q1: Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

    A1: Wij verzenden uw order, indien voor 23:00 besteld vandaag (op werkdagen).*

    *Bij grote drukte kan de levertijd langer zijn. Wij maken hier melding van op de 'homepage'.

  • Q2: Wat betaal ik voor de verzending van mijn bestelling?

    A2: Wij hanteren standaard verzendkosten van 3,95 binnen Nederland. Gratis verzending: Nederland – 40 Euro Belgie – 75 Euro

  • Q3: Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

    A3: Je kunt betalen met Ideal, Paypal, Giropay, KPC en Bancontact.

  • Q4: Kan ik mijn order ruilen of retourneren?

    A4: Ja, je mag je bestelling ruilen of retourneren als je niet tevreden bent of je je order wilt ruilen. Je hebt tot 14 dagen na levering de tijd om via je account een retour of ruiling aan te melden.

  • Q5: Het product wat ik zoek is niet op voorraad, komt deze nog terug?

    A5: Veel van onze items zijn 'never out of stock', bij geen voorraad dus tijdelijk uitverkocht, en komen dus gewoon weer op voorraad. Je kunt bij het product je email adres achterlaten en je ontvangt dan van ons een email zodra het product weer op voorraad is.

  • Q6: Hoe werkt retourneren of ruilen?

    A6: Klik hier ruilen en retourneren, klik op het logo waar u de aankoop heeft gedaan. Vul uw ordernummer in; (voorbeeld) ORD1234-1234 en uw postcode. U ziet direct uw order en kunt hier uw ruiling of retour verwerken. Zodra uw aanvraag is verwerkt ontvangt u van ons een email met de retourinstructies. Voeg het retourformulier toe en verzend uw order naar ons.

  • Q7: Moet ik betalen voor het retour zenden of ruilen van mijn items?

    A7: Ja, het retour zenden is voor eigen rekening. Bij een ruiling ontvangt u het nieuwe product op onze kosten terug. Gemiddelde retourkosten bedragen 3,95.

  • Q8: Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?

    A8: Het is helaas niet mogelijk om items in je bestelling te wijzigen of toe te voegen aan je bestelling. Retourneren of ruilen is uiteraard mogelijk, en je kan natuurlijk altijd een extra bestelling plaatsen van het gewenste artikel.

  • Q9: Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn order wel doorgekomen?

    A9: Bedankt voor je bestelling! Het is mogelijk dat je de bevestigingsmail wat later ontvangt dan dat je misschien gewend bent. Wij raden je aan om zowel je spam als je normale inbox goed in de gaten te houden. Als je met een account hebt besteld kan je de status van je bestelling hierin bekijken.

  • Q10: Mijn bestelling is beschadigd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?

    A10: Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling! Wil je ons eerst een mail sturen naar klantenservice@babystyling.nl met een foto van de klacht en je ordernummer? Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

  • Q11: Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk gebruiken?

    A11: Wat leuk dat je cadeaubonnen hebt gekregen! In onze webshop kan je één code per bestelling invoeren. Heb je meer cadeaubonnen, mail dan met onze klantenservice zodat deze bonnen samengevoegd kunnen worden tot 1 code.

  • Q12: Hoe zit het met gratis verzending wanneer ik een deel van mijn bestelling retourneer?

    A12: Wanneer u een deel van uw order retourneert en het totale orderbedrag komt onder de gratis verzending drempel worden de verzendkosten á 3,95 met uw retourbedrag verrekend.

  • Q13: Ik heb een klacht over een bestelling?

    A13: Wat vervelend om te horen. Stuur ons een mailtje op klantenservice@babystyling.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht, dan helpen we je graag verder!

Copyright © 2016-2022 Babystyling.nl. Alle rechten voorbehouden.